Seri kızımı memeye koyup bi yandan da çokmış soruları çözüyordum. Derse hiç gitmedim. 82 puan aldım. Zaten sonra dreksyına girmeye hak kazanıyorsun. Onun derslerine katıldım çünkü iş araba kullanmakla bitmiyor (yaşım yetmediği için alamıyordum ehliyeti yoksa 3.5 seneden beri araba kullanıyorum). Belirli teknikler var. Kızım 4 atlıktı eşim le kızım bnle dereksyon derslerine katılıyorlardı. Çok şükür zorlanmadan aldım