Seri benim gittiğim kurs her ünite sonunda soru veriyordu genelde çıkmış sorulari cozduruyirlar onlardan çıkıyor şimdi yeni sistem geldi bende öyle girdim kağıt kalem yok internet üzerinden soruları cevaplıyor bilgisayarla sınava giriyorsun sınavı bitirdiğinde geçip geçmediğini öğreniyorsun çok basit sorular oluyor e sınav sistemi diye geçiyor sistem