esmerayes Clk7 biliyorum hele bide yulaflaverince dahada guzel calistiriyo ama benimkinde soyle bi durum var hala 2 3 gunde 1 yapiyo ve kakayi bekletmekten kabiz oluyo o yuzden cok zorlandigi zaman veeiyoruz
arslaninannesi98 Burcin61 anne sütü tamamen faydalı olduğu için vücut herşeyi emiyor yani kaka olarak bişey çıkmaması çok normal ama herkesşn dediği gibi 10gün süresi var
Esnakdnz Burcin61 canım benim kullandığım hala arada kullanıyorum gliserin kansuk adı bunu bi araştır istersen iyi geliyo rahatlatıyo
mihrosum Esnakdnz merhaba kızım cok kabız az once hemsıre bu gliserin kandık onerdı. Sizce bir faydası olur mu. Cunku kakası cok katı kecı pıslıgı gıbı
Esnakdnz mihrosum evet canım oluyo yani ben faydasını görüyorum.fitil verdikten sonra yumuşuyo kakası rahatlıyo