Hanımlar merhaba yine ben ve yine aynı sorun 😔daha önce açtığım postta da söylemiştim bebeğim 1 hafta kaka yapamadı çok huzursuzdu dr götürdüm dr zinco ve biogaia verdi bioyu zaten kullanıyordum birde lavman verdi lavmanı ilk etapta yapmadım ama bebek rahtsız olunca mecburen yaptım kakasını yaptı kakası sıvıydı zaten sadece anne sütü alıyor. Lavmanı yaptıktan sonra bir kaç gün gözlemledim yine yapmadı o arada dr nin verdiği damlaları kullanıyordum çok güzel gaz çıkarttırdı bebeğime. 9 gün oldu kaka yine yok ama bebeğimde bir huzursuzluk yoktu. Düne kadar 😔dün baya ağladı karnıma dokunduğumda ağlıyordu acile götürdüm acildeki doktor zinco kabızlık yapar kes onu dedi oda lavman verdi rahatlaması için onu yaptım dolu dolu 2 bez doldurdu. Bugün baktım yine kaka yok doktora götürsemmi yoksa bir kaç gün daha beklesemmi yapacakmı diye? Anlamıyorum sadece süt alıp 9 gün kaka nasıl yapamıyor. Tecrübelerinizi paylaşırmısınız ilk bebeğim tedirgin oldum. Bebeğim 3,5 aylık