Dorika merhaba sevgili anne❤️ sağlıkla büyütün bebeğinizi😊❤️ maşallah ne kadar güzel yedikleri☺️ Ben calışmıyorum fakat kendi dükkanım var dükkanıma gidemiyorum, aslında hamileyken gittim bir süre ama virüsten dolayı gitmemeye başladım.. Zaten çalışmak istemiyordum doğumdan sonra. Annem hamileyken ve doğumdan sonra hep çalışmış. Yaşadıkları beni hep üzmüştür… Bu sebepten önceden hep bahsederdim eğer doğum yaparsam calışmam diye. Zor olmaz mı, çok zor. Allah yardımcınız olsun🥰