7ay 22gunden merhaba o halde benim oğlum da ek gıda konusunda çok iyi herşeyi yiyebiliyor ve en önemlisi severek ve isteyerek. Emeklemiyor,desteksiz oturamiyor, diş sancılarına başladık ama henüz görünürde yoklar, sağa sola dönüyor, örümceği yeni yeni sevdik, ellerinden tutup ev turu yapmaya bayılıyor, çığlıklar, kahkahalar, konuşma girişimleri de hızıyla başladı lakin biberonu kendisi tutamıyor sizde de öyle mi?