Sibelocak
benim bebeğimde 2 ay 3 günlük , 15-20 günlükten beri çok gazlı bebeğim . geçen hafta gaz daha da çok arttı , ben fitalive gasicon bitkisel gaz giderici kullanıyorum , çayını da içiyorum. Bebeğime nurse harveys damla kullanıyordum çok fazla etkisi olmamıştı ama kendime fitalive kullanmaya başlayınca baya azaldı gaz olayı . Kabızlık için de annenin kesinlikle kabız olmaması gerekir. Kabızlıktan çok çektim 10-15 gün kadar. Ben sabahları aç karnına 1-2 kaşık zeytinyağı içiyorum, bol su , Reyhan şerbeti içiyorum . Böyle çözdüm kabızlık sorunumu. Ben rahat olunca bebeğim de rahat oluyor . Bir de mutlaka uyutmadan önce gaz masajı yapıyorum . Umarım size de faydası olur bunların çünkü çok zor