Sibelocak bilmezmiyim o kıvrandıkça benimde içim parçalanırdı sabır edin geçecek 🌸 mama da gaz yapıyor olabilir belki iyi gelmiyordur,ilk ay bende sütüm az diye evolvia verdim gazı daha çok oluyordu,sütümü arttırmak için çok uğraştım çok şükür mamayı bıraktık 4 aylık olmak üzere gaz sancılarımız da bitti🙏