Turkmenebru aynen ben tek basinaydim ve dibimde yatan kadın yatakta doğurdu. O kadar korktum ki açılmam 8 ama bebek yukarda idi zor bir dogumdu ama yoğun bakımda çok rahat ettim oturup kalkarken bebeğimi kucağıma alırken o yüzden yanında yakının olacak doktorunda yanında oldu mu o kadar rahatki aslında. Birde Allah öyle bir güç veriyor ki gerçekten sanki o an bedenine başkası giriyor ve sen doğumdan sonra hatırlamıyorsun aciyı çok garip