Bende normal doğurdum iyi ki de öyle olmuş hiç korkmadim ta ki tek başıma dogumhaneye girene kadar ağrılarım 3 dak düşmüştü artık evde 2 gün boyunca hep 10 15 dk ağrılarım oldu düzenli sonra doguracagim gün azala azala 3 e düştü girince heyecandan ağrılarım gitti😂😂 suni sancı ile doğum yaptım açılma az olduğu için sancıyi verdiler çok hızlı acilmam oldu 3 saatte doğurdum 😂❣️ suyum geldi yatarken yarışı dogururken yarısi hiç anlamadım kızımın kafasının indiğini hissettim geldi dedim beni hemen yatırdılar ikinirken hop bir baktım kucağımda çok güzeldi ya 3 4 dk doğdu yatar yatmaz ama doktor da önemli canım doktorum ve ebem bana moral verdi çok onlar sayesinde başardım özel de doğum yaptım