Oglumgoktug beni 40+1 de kalp atislari duzensiz diye doguma aldilar doktor 24 saat suni sanciyla denicez eger acilman olmazsa sezeryana oyle alicam dedi hic acilmam yoktu sabah 10 da yatisim yapildi 11 de suni sanci verildi gece 2 ye kadar acilmam olmadi sonra suyum patladi acilmam gerceklesti sabah 6.10 da dogumum gerceklesti devlet hastanesinde dogum yapmistim nst ye bagli tutuyolardi surekli 5 dk bile cikartmiyolardi surekli sirtustu yatmak sanci varken cok zor oluyo gercekten iki hemsire bir ebe ilgileniyodu benimle hemsirelerden biri kesinlikle izin vermiyodu kalkmama ama digeri allah razi olsun kaldiriyodu ara ara yarim saat bi saat cikartiyodu nst yi o zamanlar odanin icinde hep yurudum oturup kalktim bi tabure vardi odada zaten kardesimde yanimdaydi dogum anina kadar oda yardimci oluyodu hareket etmeme hareket halindeyken sanci daha az hissediliyo ama hareketsiz kaldiginda kotu dogum bittikten sonra ebe cabuk acilman oldu suyun patladiktan sonra ben normal dogum olmaz artik diye dusunuyodum dedi surekli nst ye bagli tutan hemsire odada hep gezdi ben yat diyodum yatmiyodu o kadar yurumeye bence normal dedi demek ki ise yariyo sanciliyken yurumek eger imaknin olursa sende bol bol yuru oturup kalkma hareketleri yap tabi izin verirlerse her dogum farkli bi hikaye sonucta ama kendini korkutma hersey gelip gecici ben sanciyi cekerken hep boyle dusundum bu sanci surekli surmucek illaki biticek dayanmam lazim diye diye hep kendimi motive ettim dogum gerceklestikten sonra aninda kesiliyo sancin hic birsey hissetmiyorsun zaten allahim kolay dogumlar nasip etsin insallah saglikla alirsin bebegini kucagina