Betumut busrakilic1 evet uyutuyorda benim oglumada o fayda ediyor calpol yapmıyor öyle verdiğimde yine uyaniyordu
Betumut Balkupum2505 arı mama ne kadar.yapiyorsun kaç kaşık atıyorsun bende aldım da faydası olmadı yine uyandı durulugunu nasıl.yapiyorsunjz
Balkupum2505 Betumut ölçü kullanmıyorum göz kararı muhallebi kıvamında yapiyorum çokta koyu yapmayın kabız olur
MasalMomy Betumut bizde olduk dün 6ay 7 günlük kızım herhangi bir yan etki ve huysuzluk olmadı çok şükür 🌷
Balyanaklikiz Biz de bugün yaptırdık 6 ay aşısı bizim ki de çok huysuz, mızmız hafif ateşte var sanki. Ebe çıkmaz demişti ama çıktı. Calpol verdim gündüz yatarken bir tane daha mı versem. Henüz uyumadı 🤦🏻♀️
Betumut Balyanaklikiz bizim bir gün sürdü çok şükür calpol verdim ben sürekli sonra fitil yaptıktan sonra tamamenn geçti 4 saatte bir verdim beb
Gaaak F-Betul size kpa aşısını mı yaptılar acaba 🤔 eski takvimde kpa 4 doz şeklindeydi 2-4-6. Ay ve 12. Ayda rapel doz. Şimdi 6. Ayı kaldırdılar toplamda 3 doza düşürdüler. Bi sorun hemşirenize isterseniz.
Gaaak F-Betul aşı takvimini sağlık bakanlığı belirliyor ama sağlık ocağının bağlı olduğu sistemde bakanlığın düzenlediği şekilde olmalı. Sistem farklılığı diye bir şey duymadım hiç, şaşırdım 🤔
F-Betul Gaaak forumun arama kısmına yazmıştım orda bir arkadaş yazmış ben de şaşırdım bu postta 3 aşı koyunca tedirgin oldum.