Betumut 6 ay asisi olunca bebeğinizde neler oldu neler yaptınız calpol verdim ben hafif ateşi çıktı huysuzlandi öyle icirdim
Balkupum2505 Betumut huysuzluk çok yapiyo ve aşırı huyu degisiyo 😫 hep mız mız o gün bugündür toparlanamadik biz miz mizlik konusunda😔
busrakilic1 Betumut ben fitil atmıştım 4 üncü ay aşısında hiç huzursuzluk falan olmamıştı. Çok huysuz ve ateşi varsa yarım koyun ağrısını da alır
Mkelebek Betumut biz dun olduk asimizi. Cok az mizmizlandi ama uykusunu alamadigi icindi. Simdi bir sikintimiz yok cok sukjt
elha_3 busrakilic1 önce ağzına damla gibi birşey damaltıyor sonra bir sag bir sol bacaktan iğne yapiyor hemşire
Betumut Balkupum2505 ayy aynen öyle benim oğlumda öyle birde birşey isterken iiii iiii diyor mizmizlasiyor çok huysuzlasti hiç bir aşıda bu kadar olmamıştı üstelik dişte çıkartıyoruz herşey üst üste geldi bizim
F-Betul Betumut Merhaba dün kızım da oldu ama 4 tane yaptılar, bir tane ağızdan damla 2 tane bir bacak 1 tane bir bacak yanlışlık mı oldu acaba?
Balkupum2505 Betumut aynen bizinde öyle gece uyanmayan cocuk defalarca uyanmaya basladi ciglik atarak hemde emzigini verince uyuyo. Sanirim emzigi ısırıyo disiyle kasindiginda
Gaaak F-Betul size kpa aşısını mı yaptılar acaba 🤔 eski takvimde kpa 4 doz şeklindeydi 2-4-6. Ay ve 12. Ayda rapel doz. Şimdi 6. Ayı kaldırdılar toplamda 3 doza düşürdüler. Bi sorun hemşirenize isterseniz.
Betumut Balkupum2505 maşallah biz saat başı uyanirdik normalde yine aynı ama mızmıziz gece uyumasinicin mamalardab veriyor misjniz yedirdiginiz birşey var mi
Betumut Mkelebek uykusu bar ama uyumuyor çabuk uyaniyor herşeyi istiyor baya mızmıziz dişte çıkarıyoruz kabizligimizda var dün olduk asi herşey üst üste geldi
Balkupum2505 Betumut aksam uyumadan önce arı mama veriyorum tok tutsun ikide bir uyanmasin diye. Gece uyanırsa normal mamasindan veriyorum
Meva_ Betumut bizde hicbir şey olmadı canm ateş vs. Çok az huysuz gibiydi ama arada oluyordu zaten asiya bağlamadım açıkçası. Ama hemşire ateş ve bacak ağrısı olabilir dedi
Betumut Balkupum2505 arı mama ne kadar.yapiyorsun kaç kaşık atıyorsun bende aldım da faydası olmadı yine uyandı durulugunu nasıl.yapiyorsunjz