drsnkls07 ne mutlu sizin adınıza çok sevindim ♥️İnanılmaz bir duygu olmalı ikisine birden yetebilmek benim postta da konusmustuk sizjnle emzirme konusunda desteğiniz için öncelikle teşekkürler 🙏Yok ne yaziknki biz mama ve meme gidiyorduk ama biz 6 ay 18 gunluguz mama miktarı artmaya başladıkça süt tazyigi azalıp terbiye olunca biri bıraktı biri dekyof için emiyor doymak için mama veriyorum sizinkiler kaç aylık maşallah 🧿