İkizlerinizi ne ile besliyorsunuz ben sadece emziriyorum ve maşallah diyelim bebeklerim çok çok güzel kilo alıyorlar birde emzirme şekliniz nasıl acaba ben ikisini birden emziriyorum ve daha çok süt geliyor istagramdada okumuştum ikisini birden emzirdinmi süt salgısı daha fazla olurmuş diye sizler nasıl yapiyonz acaba 😊