Kelebegimmmm polivit hergün veriyorum ama poliviti diyer ilaclarla birlikte vermedim diyer ilaclari 1 yasindayken kullandim.
Kullandigim markalar b12 sprehini hatirlamiyrm ama onu zaten doktor demeden vermeyin.çinko iceren surupta zinco diye turuncu bi kutuydu balik yagida en iyisi möllers balik yagi doktor onu önermisto o ilaclar cok iyi gelmisti .balik yagini daha sonra almadim fiyati pahaliydi dahada pahali olmus.suan sadece (polivit surup, nutrigen balik yagi, ve keci boynuzu özü pekmezi veriyorum)bunlari kullandigimdada iyiydi 1 aydir sadece 1 haftaya yakindir yine eskiye donuyor sanki bi ögun yedimi diyer ögunu burnumdan getiriyor.