Mom19 bugün gittik arastirma Hastanesi’ne ginderdiler bizi endekroliji bölümüne önce kanda potasyum değeri yüksek çıktı tekrar kan verdik düşük çıktı daha sonra cinsel organına baktılar kızımın biraz dışarda şişmiş gibiydi doğdugundan beri muayene ettiler erkendogdugunu soledim bir kan testinden böbrek üstü bezlerinin buyume yaptığını yarın sabahtan hastaneye gidicez damar yolu aculicak ilaç verilicek ve kan alickalarmis 7 tüp değere göre bakilicak eğer temiz çıkmasa yatış verilicek çok kötü durumdayım ağlıyorum devamlı Rabbime dua ediyorum çok yoruldu çocuğum kan ala alaa imtihan buda gecicek Allah’ın izni ile Rabbime sığınıyorum