Merhaba. Benim kızım da 34 haftalık doğdu. Ve onun da emmesi kuvvetli değildi. Tabi ki bebekler farklıdır ama ben size yaptıklarımı anlatayım. Sütümü kuvvetli bir pompa ile iki saatte bir sağdım. Bu çok önemli süt devamlılığı açısından. Pompa sütü azaltır derler fakat bu doğru değil. Güzel düşünün ve süt sağın. Bol su için. Kızım eve geldiğinde biberon ve meme birlikte devam ettik. Önce meme verdim ardından biberon ile takviye. Fazla sütler de buzluğa. 1 ay kadar böyle devam ettik. Yani neredeyse doğması gereken asıl vakte kadar. Biz prematüre anneleri fazla mesai harcamak durumundayız bildiğiniz gibi. Ama emzirmenin faydaları ve kolaylığını görünce hepsi unutuluyor. Artık emebildiğinden emin olduğum vakitte azaltarak biberonu bıraktık. Tabiki biberonu arıyor bir süre fakat onu da unutuyor zamanla.
Eğer ben emzirmek istiyorum biberona hiç alışmasın diyorsanız başka besleme yöntemleri de var. Onları da deneyebilirsiniz eve geçince.
Bir de bu konuda daha çok bilgilenmek isterseniz Tomris in emzirme notlarını okumanızı tavsiye ederim. Google da aratabilirsiniz. Ben çok faydalanmıştım.🌸