HonKiPonKiDoNiNo Bende geçen aylarda kullandım ilk defa, yeteri kadar içeri ittiğimizde yani doğru yerleştirildiğinde hiiç rahatsız etmiyor çok hoşuma gitti benim ilk birkaç kullanımdan sonra. Normalde ped markası olarak kotex kullanıyorum tamponu da kotex aldım Metro marketten. Ped özellikle yaz aylarında hiç çekilmiyor, tampon denenmeye değer 👍🏻😬