Kbras Koalina yettm gayriiii bizde yeni olduk ateşi cıkmadı sukur sen istersen 2gun onlem amaclı 6 saatte bir fitil ver biz oyle yaptık sukur sorun olmadı. Doktora da sor tabii oncesinde. 48 saat icinde cıkmazsa sorun yok demekmiş.
Vera1810 cydcvk kuzum eger ufak aylarda baslarsa dozlar çok oluyor ama suan yasını gectı bexsero 2 doz nimerix tek doz yetiyor
cydcvk Vera1810 erken başladık canım biz. Doktor değiştirdik bu arada. Eski doktorum 3 doz yaptır diyor bexseroyu. Yeni doktor 3-5-7-13 yapalım 4 doz dedi arada kaldım bende
askanne10 Vera1810 bize dört altı ve 13. Ay yazdı menenjit için ana rota dün üç aylık olduğumuzda birinci doz olduk 315 TL idi ve devamı beşinci ayda imiş gerçekten maddi durumu zorda olan şu an için bu aşı almak zor biz alabiliriz çok şükür çalışmıyoruz ama bu sorun değil hiç ben diğer alamayan bebekler için çok üzüldüm dün ve su çiçeği yaptırmayın diye bir yazmış doktor ilerde hastalanıp çok ağır geçirir ama aşı olmazsa bebek veya çocukken kolay geçirir diye
Vera1810 askanne10 allahım bütün evlatlarımızı korusun maddi olarak bir çok aileyi yoruyor bu aşı paraları bızı de kolay olmadı inşallah yaptırmayan yaptıran ailelerin hıc bırı bır sıkıntı yaşamaz
askanne10 Ata0905 bu arada bebeğinin adı Ata sanırım gerçekten çok güzel isim biz efe koyduk bahanemiz beğendi bir kaç isim amcamız ve babamız seçti bende çok beğendim efeyi diğer ismi dedesinin ismi o isminide söylüyoruz o da çok değişik güzel
Ata0905 askanne10 evet Ata . Bizde uzun uzun arayışlar ve kayınpeder ismi krizini aştıktan sonra ortak kararla koyduk. tek isim. Kuzeni var Ata nin onun adi Efe Kaan bizde çok severiz Efe ismini 💙
askanne10 Ata0905 İnşallah isim konusunda kayınpederin kırışmamıştır ben kendi kayınpederim ismini çok sevdiğim için çok severek koydum
Ata0905 askanne10 aile hiç karismadi . Ama eşim babasının adını koymayı düşündü biliyorum. Ben istemedim. Bende Atatürk ten girdim olaya seç dedim ya Mustafa ya Kemal yada Ata 😊
Ceozip Koalina 7. Ayda boxsero ve nimenrix 1.dozları yapıldı. 1′er hafta arayla yapıldı. Çok şükür hiç ateş olmadı ikisinde de. Boxsero daha ağır bir aşı. Aşıdan önce doktorumuz calpol verdi. Ayrıca vücutta enfeksiyon var mı diye baktı. Boğazına kulaklarına baktı. Sırtını dinledi. Görünürde bir sorun yok aşıyı yapabiliriz dedi. Çok şükür ateş vs. Olmadı. Vücutta küçücük dahi enfeksiyon varsa aşılar ateş yapar. Bu diğer aşılar için de geçerlidir. Bu ay (9.ay) boxsero 2.doz var bakalım. İnşallah bunda da olmaz diye temenni ediyorum.
TospikOglusum Ceozip cnm merhaba geçmiş olsun ne güzel ilk dozlarini atlatmissiniz bizde bu ayın sonunda nimexrix ve bexsero olucaz yani 7.ay oluyo.kacar tane yazdı doktorunuz acaba size?nimexrix 2,diğerinden 3doz olucszda bakiyrm herkesin farklı fsrklida🤔🤔
Koalina gmzyldrm0633 Her doktor farklı yapıyor canım benim komşumda 13. Ayda tek doz yapıcaz dedi. 11. Ayda biz ilk doz olduk iki ay sonra ikinci doz var
Ceozip TospikOglusum boxsero 3 doz olacak. 7,9,13. Ayda. Nimenrix 2 doz 7.ayda yapıldı. Diğeri 13.ayda. Doktorumuz bu şekilde planladı.
TospikOglusum Ceozip nimexrix ikisi mi aynı anda yapıldı?bizimde bir doz nimexrix bir doz bexero yapilcak 7.ayda (yani ayın sonunda)ya bakiyrmda bazıları tek doz oluyo bizim 5doz anlamadım hangisi doğru ,neye göre onlar o şekilde az doz yaptriyo 🙄🤔