Vera1810 bize dört altı ve 13. Ay yazdı menenjit için ana rota dün üç aylık olduğumuzda birinci doz olduk 315 TL idi ve devamı beşinci ayda imiş gerçekten maddi durumu zorda olan şu an için bu aşı almak zor biz alabiliriz çok şükür çalışmıyoruz ama bu sorun değil hiç ben diğer alamayan bebekler için çok üzüldüm dün ve su çiçeği yaptırmayın diye bir yazmış doktor ilerde hastalanıp çok ağır geçirir ama aşı olmazsa bebek veya çocukken kolay geçirir diye