Cansuk Canım yürütenlerin bazılarında stoper özelliği var bizimkinde vardı öyle kullanıyordum sonra anladım ki çocuğum mama sandalyesi rahat değilmiş değiştirdim oturuyor şimdi 😂
Nik_mik_yok [silindi] kiz oda bişey mı. Barış koydeyken evde yemek yemezdi küçükken , ineklerin yanında yicem diye ağlardı 😂 zavallı ablan da götürüp orda yedirirdi. Benimki de traktör den inmezdi ,bende onun tepesinde. Ah ah ne çektik 😂😂
Mom299 [silindi] Aman ne biçim çocuk yaptın sende ya okadar dedim sana şu bebeyi 1.2 sene önce yap diye zaman aşımına uçgrardı hem 🤣🤣🤣