Cinar_Lover ağlatmadan bir eğitim yok, bebek başka dil bilmiyor ki, illa ki ağlıyor, ha daha az veya daha çok, aslında önemli olan ağlatmamak değil, ilk zamanlar onu yalnız bırakıp çıkmanak. siz yanında durunca, kendi kendine de güvende uyuyabileceğini anlıyor. ilk bir kaç gün baş ucuna oturdum ben, göz teması kurmuyordum ama yanında oturuyordum, öyle uyuyordu, git gide uzaklaşmaya başladım, bazen duruyorum bazen durmuyorum artık, kendi kendine uyumayı öğrenince, yanında olup olmamanız farketmiyor, uykusu gelince uyuyorlar.