Arkadaşlar ben mi yapamıyorum, yoksa bebeğim mi bu iş için çok küçük? 3.5 aylık oldu, şimdiye kadar hep ya memede ya kucakta uyudu. İstiyorum ki artık yatağında uyumayı öğrensin yavaş yavaş.
Gündüz uykusu ile başladım öğretmeye. Uyku rutinini uyguluyorum, biraz kucağımda pışpışlıyorum, yatağına koyuyorum, yarım saat öyle debeleniyor. Uykusu gelince mızmızlanmaya başlıyor. Ağlar gibi olursa kucağıma alıp sakinleştirip geri koyuyorum, yine ağlıyor. Bu şekilde heralde bi 10 kez alıp bırakıyorum. Yok mümkün değil ağlaması durmuyor. En son çok ağlayınca, kucağımda tam dalmak üzereyken bıraktım yatağa. O şekilde uyudu ama şimdi de yatakta kıpır kıpır, her an uyanacak gibi, tam dalamıyor 🤦♀️ Ağlasa da kucağa almadan uyumasını bekleyerek öğretilen uyku eğitimlerini istemiyorum bu arada.
Siz nasıl yöntemler izlediniz, bir yardım edin nolur 🙄 Bu şekilde devam etsem zamanla daha rahat uykuya geçer mi?