AsilGulhan Prnssannesii sürek karnımda bir şişlik ve kabızlık var. Kabızlıgın agrısınıda ayrı çekiyorm
Japonprenses Prnssannesii Yok hayır gecmedi ama baya azaldi kabiz olmadigim surece problem olmuyo ameliyat olup duzelmeyen arkadaşlarım da var tekrarliyomus
Japonprenses Prnssannesii Normaldir ama bi süre sonra kabız yapio top top birikio kaka yaradan dolayı