Kızlar doğum yapalı iki buçuk ay oldu. Sezeryan doğum yaptım. Hayatım boyunca hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştım. Bir aydır hatta belki daha fazla afedersiniz ama büyük abdestimi yaparken sanki içinde yara varmışta onun kabuğu kopuyormuş gibi hatta yırtılıyormuş gibi çok ciddi acı çekiyorum. Ayrıca kanama oluyor. Her seferinde böyle olmaya başladı ve gerçekten en büyük korkum tuvalete girmek artık. Sonra 12-13 saat ağrısını çekiyorum oturamıyorum falan. Doktora gitmeye de çekiniyorum gitsem hangi bölüme gideceğimide bilmiyorum. Yaşayan var mı nasıl geçti lütfen yardımcı olun artık çok sıkıldım bu durumdan.