TanemAkay Masalikoo valla bende 7 kullanıyorum ama android sistemi kullanmıyorum daha hızlı yavaşladığını düşünüyorum en yavaş iphone bile hızlı kalıyor yanlarında kaç yıldır kullanıyorum gene bile hızlı
Kubraliche Masalikoo iphone 11 ine kadar kullandım hepsının tek ortak ce guzel yanı sadece guzel fotograf cekmesı
iyimserperestt Masalikoo ıphone 6 kullanıyorum 6 yıl olacak hala da bir şey olmadı çok şükür eğer değiştirirsem yine iPhone alırım başka telefon kullanmam sanırım 😊
Bsecill Masalikoo uzunca sürelerle iphone sürüm desteği veriyor en az 3-4 sene kullanım süresi sunuyor size iPhone kullanıyorum çok memnunum