Masalikoo iPhone kullanan birinin başka telefon seveceğini pek düşünmüyorum. Android işletim sistemi resmen çöp sırf ıos için bile ıphone kullanılır. Şimdi mutlaka, ıphonecular siz markaya para veriyorsunuz bla bla diyenler olur. Ama piyasada ıphone işletim sistemi kadar güvenli ve rahat bir telefon yok. Kamerası güzel ara yüz geçişleri güzel kullanımı kolay, kendi adıma işlevselliği de iyi. Ama dediğinize katılıyorum yeni modeller çıktıkça eskileri yavaşlıyor mutlaka. Ama şöyle bir avantaj var ıphone 2. Elleri bile yüksek fiyattan satılıyor. O yüzden çok fazla elindekinin eskimesini beklemeden satıp üzerine biraz elleyip yenisini almak mantıklı gibi geliyor bana.