spynrc canım çok endişe ediyorsan online muayeneler var danış istersen ama bizde de benzer şeyler oldu, sağlık ocağı hemşiresi ışığa tepki vermiyor yok başını tutmuyor vs dedi 4 ayliktik Allah’ım aklım çıkmıştı bebeğime bişey olacak diye… Nasıl korktum anlatamam, sonuç hiç bişey yok… Ha biz bu arada göz doktoruna koştuk o da miyop dedi ileri derecede… Sonra burda yazdım gözünü sevdiğim bir bal anne (Allah bin kere razı olsun) bebekler zaten miyop doğar dedi, aklıma geldi evet yani miyop doguyorlar 🙄 takip ettim hep gözlemledim zamanla yerdeki incecik sarı saç yelini bile görüp oynadı onunla, hiç biseyi yok!!! Bazen delirtiyorlar insanı, gözlemle incele oku ama korkma lütfen… 18 aylık yürüdü mesela onda da çok korktum…. Çok içe basıyor, bı doktor dedi ki bundan yürümüyor erkek olsaydı askere almazlardi… Düz taban kızım, eşim de öyle, gayet askere de gitti gazidir eşim… Aklına gelmiyor insanın o anda bı tek korkuyor deli gibi. Korkmadan takip et, anne zaten herşeyden endişe ediyor, doktorlar da cabası saolsun