spynrc Adı üstünde doktor tabi ki doktordan daha iyi bilemeyiz ama bu tür olaylar tedavi edilmeden de olsa düzelebilme ihtimali var bir çok annenin düzelmiş benimle beraber canını sıkma çocuğun sağlıklıysa hiç kadana takma daha çok küçük başını 6 ayda tutanlarda var ben gibi o yüzden bu sana umut olsun canım anne 🥰🌸