Ogretmenanne52 4 gün sonra 4. Ay bitiyor 5 aylık olunca geçecek mi peki bana onu söyleyin 😅 yoksa bugün gerçekten huni alıcam pazardan 😅
Pinartastan07 Adeviyee benimki geç yatıp geç kalkıyor bende tabi bayılıyoruz artık deliksiz uyku yok tabi saat başı emmeye kalkıyoruz 😁
ilknur06 Pinartastan07 gerçekten zor emzik emmiyor emse biraz daha hafif geçecek. Gurbetteyiz eşim yoğun çalışıyor yetişemiyorum artık
Pinartastan07 ilknur06 bende aynı durumdayım sizi çok iyi anlıyorum emzik tutmuyor beni emzik gibi kullanıyor 🤣