PumpkinSpice Pinartastan07 Korkutmayın beni yaaa tam düzene girdi derken 1 ay sonra yine mi yine mii🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Veraveannesi Pinartastan07 4 ay 23 günden bildiriyorum geçiyor yani bişeylerle oyalanıyor artık iyi kötü hep kucak olayı ve ağlamalar bitti uykuya direnmiyor
Pinartastan07 Veraveannesi ay darısı bizim başımıza hayırlısı ile düzen felan kalmadı gece oturuyoruz gündüz yatıyor 🤣
MerveAsel45 Pinartastan07 benimki de 4 ay 22 günlük sürekli ağlıyor kucak istiyor uyku düzeni gitti uyumak istemiyor çok yoruyor Allah yardım etsin annelere 🙏
Pinartastan07 MerveAsel45 amin amin vallaha ne yapıcsgımı şaşırıyorum bazen yorgunluktan uyuyamıyorum şükürler olsun yinede ☺️ bi an önce düzelir inşallah bebişlerimiz 🤲🏻
Pinartastan07 Veraveannesi ayyy kötü gec yatmak bizimki Gündüz uyuyor kalkıyoruz öğlen 2 de gn bitiyor tamamen sonrası zaten koşturmaca evde
Veraveannesi Pinartastan07 ayni bizde oyle hic bi is yapamiyorum anca yemek ortalik toplama bi bakiyom saat 10 supurge falan nasil yapcan esimde hep evde ama pek yardimci degil aslinda baksa 2 saat herseyi yapcam
nursocum Pinartastan07 İnan herkes öyle ben bile o yorumu 5 te atmıştım. Diş çıkarıyor kalkıp oturuyor kafasını sağa sola sallıyor 🤷🏼♀️
Pinartastan07 nursocum inanırım canım daha diş cıkarma dönemine gecm3dik bakalım ozaman ne yapıcaz 🤣🤣🤣
Pinartastan07 Veraveannesi aynen canım benim elimde öyle hiç yardım etmez iki dk bak derim hemen sesleniyor işin bitmesini die afedersin wc bile zor gidiyorum bazen
Yenianne97 Pinartastan07 Aynı şeyler ya… Ben aynı şehirdeyim ama her istediğinde gelemiyorlar ki. O işleri herhalükarda biz yapıyoruz 😕
ilknur06 Pinartastan07 3 ay 14 günlüğüz ve ben zombi gibi geziyorum asla durmuyor sürekli memnuniyetsiz uyku düzenimiz bozuldu nasıl bitecek bilmiyorum
Adeviyee Ben bir şey merak ettim normalde bebeği erken uyuyanlar yine erken uyumaya devam ediyor mu yani erken uyuyo gece mi çok uyanıyor yoksa uyuma saatini de etkiliyor mu
Pinartastan07 Adeviyee benimki geç yatıp geç kalkıyor bende tabi bayılıyoruz artık deliksiz uyku yok tabi saat başı emmeye kalkıyoruz 😁