kubraozkan Babymom123 26 ocakta yapılıcam ikinci dozumuz kasımda yada ekim sonunda yaptırmıştım ilk dozu ya 2 ya da 3 ay galşbaaa canım doktorum yönlendiriyo beni bir sürü aşı olunca kafada kalmıyo artık 😂🤷🏻♀️
Sevgilikizim Rota 3 ay ve 5 ay likken yaptırılıyor ayrıca yan etkileride var Halsizlik . Kusma . Ve kusma en büyük yan etkisi agizdan bile olsa yan etkisi var âşi 310 lira