Babymom123 Anneler aşıyı yaptırdığınızda ne gibi yan etkileri oldu acaba en önemlisi ateş yapıyor mu?
mirayilknurtolga Babymom123 sadece 2 gün biraz fazla kaka yaptı, doktorumuzda fazla bağırsak hareketi olabilir demişti zaten. Onun dışında hiç bir yan etkisi olmadı. Ağızdan damla olarak veriliyor.
kubraozkan Bizdede sadece biraz huzursuzluk yaptı okadar cuk cuk yuttu resmen aşı yı ağızdan yapılıyo ayın 26 sında ikinci doza gidicez bizde
ballitursu Babymom123 birşey olmamıştı bizim de ,yan etkisi olan yada çok sık yan etkisi görülen bir aşı değil diye biliyorum.
kubraozkan Babymom123 26 ocakta yapılıcam ikinci dozumuz kasımda yada ekim sonunda yaptırmıştım ilk dozu ya 2 ya da 3 ay galşbaaa canım doktorum yönlendiriyo beni bir sürü aşı olunca kafada kalmıyo artık 😂🤷🏻♀️