Ne kadar önyargılı olmaya hazırız !! .. bir yerde bişey olsada hemen saldirsak .. hiç düşündünüz mü belki de zorunlu kaldı keyfi değil . Bizde 3 aylıkken başladık . Dr umla artık başka çare kalmadı . Biberon reddi , mama çeşitleri . Emzirme için süt yetersiz . Ve kullanmadığım vitamin damla içecek kalmadı . Doyumluk değilde keyfi emiyor bunada şükür. Zaten reflusu vardı kolik bebekti aç kalan bebeğe ne yapılır başka çare varmı ? Ben başladım iyiki başladım . Kafama göre değil ttabiki sulu muhallebi yapıp mama karıştırdım. 4 buçuk aya kadar idare ettik . Sonra tadimlara başladık . Kan değerlerine baktık düşüyor mecburen tahıllı çorbalar kefir yoğurt devam ettik . Nasipse 6.ay doluyor yarın ve elhamdülillah bugüne vardık . Rahatça hergun öğünlerini yiyor doyana kadar veriyorum su iciriyorum naslki dilini itince bırakıyorum . Çok hareketli ve hemen acikiyor . Hergun taze kahvaltı taze yemekler meyveler gece maması şimdi içim o kadar rahatki iyiki bende 3 aylıkken başladım. Bunları yaziyroum ki çaresiz anne varsa belki ilham olur . Ben kontrolü devam ettim . Tahlil karın ultrason hep takip ettirdim zarar olmayınca devam ettim . Mercimek çorbası bile verdim kan sonuçlarına göre vermem gerekti ona ihtiyacı vardı . Büyüdü tabiki kolay olmuyor keşif zamanı şarkılar söyleyerek yediriyorum . Öyle kilolu bebek değil ama şuan çokta sağlıklı bebek elhamdülillah . Siz siz olun yorumlarda bile olsa büyük konusmayin. Saygılar