Linaaaammm çoğu doktor önermiyor maalesef yanlış biliyorsunuz. Bir sorun yaşanmadıkça doktorlar 6 ay öncesinde ek gıda önermezler. Erken başladığınızda bebeğinizin sindirim ve boşaltım sistemini zorlarsınız. Kısa vadede sorun yok gibi durur ama uzun vadede bebeğinizin bir çok sorunla karşılaşmasını sağlarsınız. 7 aylık hala alışamadı diyorsunuz doğrusu da bu zaten 1 yaşına kadar ek gıda ara öğündür. Pek de bir faydasını görememişsiniz yani.