Kizlar kizim 23 ayindan gun almis oluyo🙋🏻♀️
💁♀️ beslenmesi şöyle sabah 9da bazen 8de kalkiyo ve kalkarken emer sonra 9.30 gibi kahvaltı ve böyle gecer oglen uykusuna kadar elma veya ayva yada havuc eline verirsem yer vermesrm yemez 🤷🏻♀️neyse 1 gibi uyur bazen 2de bazen 3de kalkar sonra corba tek yer aksam yemeği de bazen hic yemez 🤐
🤦♀️yedirebilirsem zorla da olsa 7de veya 8de aksam yemegini yer ondan sonra asla bisey yemez ceviz veya muz eline versem yer (oda bnm zorumla) ne mama ne sut icer ne muhallebi gece beslenmesi yok yani sizce bu menu az degilmj😮 yani ben bu ogunleri çoğaltamıyorum naparsam yapim sadece emer uyur gece bazen 2 bazen bazen de 1defa uyanir 😑 zaten dis donemlerini soylemiyorum bile surekli uyanir bu aylardaki bebeklerinizin beslenmesi nasil kac ogun veroyorsunuz benmi vesvese halindeyim bilemedim ki🤷🏻♀️ nolur kalbimi ferahlatin🙋🏻♀️🌹