Momita SweetPaw merhaba 2. Aydan beri aksam en geç 8 de uyumuş olur bebeğim masallah. Suan 7.30 da uyuyor gündüzleri 2 saatte bi 40 dk lik 3 bazen 2 uyku yapıyor uyanma saatimiz 7.30 suan 7 aylığız
TutuKelesh SweetPaw gündüz uykuları çok ideal. Bence ellemeyin. Gece uykusuna da 21.00-21.30 demişsiniz. 21.00 da bile uykuya dala biliyorsa iyidir. Geç dediniz ya ben de sandım her halde 10 dan sonra uyuyor. Bemce iyi uyku saatleri. Elleyip de bozmayın derim.
SweetPaw TutuKelesh kendi kendine oluştu bu saatler ama gece uykusuna geç geçiyormuş gibi geliyor biraz yarım saat de olsa öne çekmeye çalışacağım bakalım sabah uyanmasindan itibaren bir iki gün denerim olmazsa diretmem zaten bu düzende devam eder teşekkür ederim
SweetPaw 2pasaAnnesiii Deletedmom9 kurulu saat gibi olmaları da imkansız tabi ama sanırım büyüdükçe daha da duzensizlesiyor. İlk aylar kolikti gece gündüz uyku nedir bilmedi biraz da o yüzden olabildiğince düzeni olsun istiyorum uyumazsa nasıl büyüyecek mantığıyla ama bakalım nereye kadar gidecek
SweetPaw Zekimurendebizigorecekmi üçüncü uykuyu yapmasa aslında daha erken gece uykusuna geçebilir sanki
Zekimurendebizigorecekmi SweetPaw Ahh canım o 3. uykuyu yapmasa gece sürekli uyanıyor uykuya geçmiyor sürekli huysuzlanıyor.. kaç defa denedim uyutmadım falan ama yok çareyi bunda bulduk biz 🤷🏼♀️ Şimdi 12 aylık ve 2 uykuya düştük ve iyi gidiyor gibiyiz çok şükür az daha erkene kaydı uyku saatimiz şimdi 21.30 gibi yatağa giriyoruz
AsilZeynepp SweetPaw gece nasıl peki çok uyanıyor mu , benim kızım 10 aylık şuan 3uyku yapıyor 40 dk falan uyuyor sonuykuyu 1630.dan sonra uyumuyor akşam 10 da gece uykusuna yatıyor bende 2 uykuya dusursem diyorum daha mi iyi olur ki kafam.karisik
SweetPaw AsilZeynepp bizim bu atak dönemine kadar üç gündüz uykusu idi son gündüz uykusundan 17.00 da uyanıyor akşam yemeği oyun vs. derken tekrar uykuya geçişi 19.30-20.00 arasi oluyordu ama sabah da 6.30-7gibi uyaniyordu ve gecede sık uyandığı dönemler oluyordu. Bu atak döneminde gece kendi kendine uyanmış beşiğinde oynarken buldum bir kac gece ve bir iki saat oynamadan geri de uyumuyordu geceleri. Bir haftadır o gece uyanıp oynamaları bitti ve uykuları da kendiliğinden bu şekilde olmaya başladı işte. Akşam öğünü en geç 19.30gibi oluyor o yüzden gece de bir kere 1-2gibi uyanıp beslenip geri uyuyor. Onun dışında uyanmiyor pek.
Zeyzey2019_ SweetPaw kızım hep erken saatlerde uyandı ve hala da öyle. Sabah 6 6.30 da uyanınca akşam da erken uyudu.
CaglaCeylin 20:00 yatiriyorum, ilk öglen uykusu 10:00 ikincisi 14:20-15;00 16:00 önce uyutmaya bakiyorum hep
SweetPaw Sum87 teşekkürler son uykudan uyanışı en geç 16.30 oluyor zaten ama dediğiniz gibi yapayım sabah uykusundan itibaren erken uyandırarak en azından bir yarim saat daha öne çekmeye çalışayım bakalım
SweetPaw Zekimurendebizigorecekmi kendileri bir şekilde bir düzen oluşturuyor işte ya benim bu bahsettiğim saatler de benim planladigim saatler değil kendi kendine oluştu
TutuKelesh SweetPaw şöyle yapa bilirsin. 8 de değil de, 7de uyandır. Güne erken başlasın. Öğlen uykularını ellemeyin, aynı saatlerde uyusun. Akşam da erken uyutmaya çalışın
SweetPaw gunes20 ilk uykuyu 11de uyuyor ama ikinci uyku oğlum için 17.00cok geç zaten o saatte uyusa gece uykusuna geciside gecikir uyanınca uc saat falan uyanık kalıyor cunku
heyipekto Anneler kızım 3 aylık gece 11-12 den önce uyumuyor kaç saat ara ile beslemeliyim bilmiyorum erken yaptıramıyorum mesela su an beşikte sallıyorum hala uyanık yani 3 aylık bebeğin beslenme aralığı kaç saat olmalı sürekli doymuyor gibi geliyor