Benim bebeğim 2,5 aylık. Gece uykusuna 9.30da geçiyorum 10da tamamen dalıp uyumuş oluyor. Gece 2.30da uyanıp emip yatıyor, 4.30da ikinci emme, 6.30 üçüncü emme ve son olarak sabah 9da uyanıyoruz. Başlarda çok zorluk çektim, memede uyurdu kucakta gezilerek uyurdu ama yatağa koyar koymaz uyanırdı. İnternette yatır-kaldır yöntemiyle 3 günde bu anlattığım düzeni sağladım