Muallime1 biz 8 9 aylıktan beri ayrı yatıyoruz tabi uyanıyor bazen çok bazen hiç ama şuan alıştı 14 aylık kızım birde ben kamera aldım odasına çok işime yaradı tavsiye ederim zırt pırt odasına girip bakmak istiyordum ee tabi en ufak sese uyanırdı bazen şimdi rahat ettim içimde rahat arada uyanıp bakıyorum gece kameradan gündüzde işime yarıyor alın derim. 6 aylıkta biraz zorlanabilirsiniz eğer emiyorsa ve düşkünse ama tabi ayırmak en doğrusu