Muallime1 doktorum doğru zamanlamanın 6 ay olduğunu söylemişti. 5,5 aylıkken ayırdım. Yazlığa gitmiştik 2 hafta, dönüşte önce bizim odamıza sonra kendi odasına alışmasını istemedim. Tek seferde kendi odasına alıştı. Çok çok zor oluyor gece uyanan bebekse ancak değer bence. 4-8 kez kalkardı gece. Emzirme koltuğunda uyurdum artık. Ama bizim sesimizden, eşimin çalar saatinden uyanmıyordu artık. Banyomuz odamızda, kullanmaya korkardık ses olacak diye. Gece uykularını düzene sokunca bu sorunda bitti gitti çok şükür.