Eslembaby-Cennetmomy doğuştan gelen bi skolyoz gibi dedi doktorum. Dereceyi bilmiyorum çünkü benim sorunum egrilikten çok omurganın kendi etrafında dönmesiydi. Bi defada kırılma riski var çok düzeltemem dedi. Ilk ameliyatimdan sonra çok agrım oldu ,vücut kabul etmedi platini. Cikarttirmak için gittim. Doktorum ben bunu açınca dayanamam düzeltirim, agrilarinin azalacağını düşünüyorum dedi. Dediği gibi de oldu .2009 da 23 yaşındayken oldum ilk ameliyatımı. Aslında bu ergenlik döneminde belli olurmuş. Bende hep vardı duruş bozukluğu ama hiç böyle bişey aklımıza gelmedi, ağrım da yoktu ozamanlar ,hamileyken arttı. Ameliyat gerekmiyorsa bol.bol yüzün, en iyi tedavi bu