Bende de var canım kamburluk artık kendimden soğudum istesem de duramıyorum bi süre sonra çöküyorum kaç tane korse de kullandım işe yaramadı bende alayım alayım dedim bi türlü alamadım şimdi de küçük bebeğim var gidemiyorum hastaneye öyle kaldım işte