Gorkeminannesiii bebeğin eğer bir yaşından küçükse yapabileceğin birşey yok ne yazık ki. Çayla silmeyi benim doktorumda önermişti çay süt ve kaynatılmış ılıtılmış su bunların hiçbir zararı yok. Bebeğim şuan 7 aylık tıpkı dediğin gibi gözleri açılmıyordu sabahları günde kaç kez silerdim Allah bilir ama şuan geçti masaj yaptım tahriş olunca krem sürdüm gözleri açılmadığında sütle yumuşattım en iyi süt yumuşatıyordu suyla ovmak tahriş ediyordu çünkü. Bebeklerde genelde oluyor yani endişelenme.