Gorkeminannesiii benimde bebeğimin gözü çapallanıyordu doktora götürdüm göz damlası verdi antibiyotik kullandım geçti . Bir de masaj yapmanız lazım . Şöyle ki yeni doğan bebeklerin göz pınarları açık olmuyor , bebekler büyüdükçe göz pınarları açılıyor en geç göz pınarları 1 yaşına ladar açılmış olması laxım eğer açılmaz ise ameliyat ile açıyorlar . Sizin bu göz pınarlarının açılmasına destek olmanız için günde dört defa küçük serçe parmağımız ile bebeğinizin göz pınarı bölgesine hafifçe 3 defa bastırarak gözlerinin sulanmasına neden olabilirsiniz . Böylece çapak ortadan kalkar ve göz pınarları rahatlamış olur sevgiler