Handeyavuz 150430 bizde kullanıyoruz 1 haftalık olduğumuz günden beri bebeğim 3 aylık olacak doktorumuz 1 yasına kadar devam dedi 3 damla veriyoruz bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
defnesmomm 150430 400 lük olanı kullanıyoruz. Doktorumuz önerdi. D vitamini değerlerine bakıp mı söyledi doktorunuz? Belki vitamin ihtiyacınız yoktur
defnesmomm 150430 şaşırdım açıkçası. Bize doktorumuz önerdi. Burada da yüzlerce anne kullanıyor çocuğu için. Bilemedim, doktorunuz neden öyle dedi 🤷🏼♀️