150430 Arkadaşlar ocean 400 ıu d vitaminini aldım 2 bçuuk aylık bebeğim için sağlık ocağındaki doktor kullanamazsın doz yüksek dedi netten bakıyorum doktor önerisiyle kullanan birçok insan var kullanan varmı acaba
Samsunn5561 150430 kullaniyorum ben, bi 400 var bide 1000, 400 cocuklar 1000 ise yetiskinler icin eczaci soylemisti
Nazli1598 Kullanabilirsin damla olarak 3damla veya kendi fısfısıyla 1fıs olarak hergün yan etkileri daha az güzel bi damla👍🏻
CansuveCan Ben doğduğundan beri 600lük kullanıyorum hastanede doktor öyle vermiş bende bugün yenisini aldım
mirayilknurtolga 150430 ocean 400lük olanı biz doğumdan 2 gün sonra kullanmaya başladık doktorumuz verdi. 8 ay 20 günlük oldu hala kullanıyoruz.