[silindi] mrvkrt ya benim tersi oldu kanama arttı 4 ay oldu taktirali ara kanama da çok oldu 2 kere kontrol e gittim yerinde şükür ama kanama arttı sizde ilk regl oldu mu:)
mrvkrt @[silindi] [silindi] oldum ama öyle çok kanamam olmadı o yüzden hep tereddütte Kaldım😊 ilk kontrolüme gidemedim daha
Saniyeburak Bende taktirali 17 gün oldu ama hala lekelenmelerim var 10 günden fazlası olursa namaza süre okumaya engel değilmiş sadece her namazda abdest tazelemek gerekiyormuş. Ne zaman düzelir bu durum acaba?🤦🏻♀️