Yesimgulcakir canım ilk taktırdığımda oldu.yani şöyle ben ortanca çocuğum doğduktan sonra gidip taktım tam 11 yıl korundum.dediklerinin hepsini yaşadım.şuan 10 ay 14 günlük oğlum var.eskisi kadar olmasada yine oluyor tabii.ama adet süresi uzunluğu taktırdığım ilk yıllardan beri var.Yani normal yaşadıkların gerçekten.adet düzensizliği de yapıyor mesela ben senede 2 kere falan 40 gün adet olmam.ilk 1 yıl belki biraz fazla ,vucud alışana kadar ara lekenme ve dediğin tarzda şeyler oluyor.sonrası adet süresi uzunluğu, yoğun kanama hep olan şey.