Kirpapatyasi1 serebro Geçen ay dayanıyım dedim içmedim ama bebeğimle de ilgilenemedim ağlamaktan. 1-2 gün değil 4-5 gün ağrıyo nasıl şeyse bıktım. Bu ay kullanıcam bende 🤯😭
serebro Kirpapatyasi1 yani ağrıyla birlikte bebekle ilgilenmek eziyet gibi. Iciyorum bende bir sorun olmadi su ana kadar çok şükür
Kirpapatyasi1 serebro Aynen öyle ilgilenemiyorum ki sadece zar zor karnını doyurup altını alıyorum kucağıma alamıyorum ağıdan iki büklüm kalıyorum. Hamilelikte en sevdiğim durum bu lanet ağrının olmamasıydı😢